Mike Krack az Aston Martin csapatfőnöke szerint többen is lemásolhatják az új hátsószárnyukat az októberben megrendezésre kerülő Szingapúri nagydíjra. A brit istálló innovatív hátsószárny megoldását már láthattuk a Hungaroringen, ahol a maximális leszorítóerőre volt szükség. Továbbá az év második felében is lesznek olyan helyszínek, ahol szintúgy érdemes maximális leszorítóerőt alkalmazni a csapatoknak.
Éppen ezért a többi istállónak megérheti lemásolni a britek megoldását. Az Aston Martin megoldása alapján az alsó szárnylap két vége felfelé igyekezik, amivel függőleges szárnyvéglap jön létre. Ez nem igazán felel meg az idei előírások szándékának, de a nemzetközi automobil szövetség (FIA) ettől a ténytől függetlenül teljesen szabályosnak ítélte meg a hátsószárnyat. Áttörő teljesítménynövekedést ugyan nem hozott az új vívmány az Aston Martin számára, hiszen Vettel és Stroll 10. és 11. helyen ért célba a mogyoródi pályán. A szárny körüli viták azért is lehet érdekes, mert a Spanyol nagydíj hétvégéjén sokan megkérdőjelezték a brit istállót, mert a Red Bull oldalszekrényeit másolták le.
Krack szerint azonban sikerült megmutatniuk, hogy az istálló igen is képes sajátkútfőből is érdekes és innovatív megoldásokat alkalmazni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.